Wednesday, December 7, 2011

~snow,snow and snow..... :)

haha....kowg taw tak ape itu snow?
snow tuh salji lah.....
hehe...
tibe2 aku teringin pulak nak main ngn salji nih..
alangkah seronoknya,kalau aku dapat main ngn salji nih..
heee....
cube cube korg bygkan...
korg dngn SI DIA dapat tengok salji sama-sama....
haha...awwwww,so sweeeeeet right? :DD
mcm dalam drama KOREA tuh...hahaha
AKU TERINGIN la pulak nak main salji nih....hahaha XD
aku harap impian aku nak main ngn salji nih,
akan terlaksana lah satu hari nnty....
INSYAALLAH,aminn....
hehe......

I love snowwwww very much!! <3
~ AKU HAPPYY  tengok salji nih....tenang JE HATI aku...hee :D

HAHA....ACTUALLY,AKU teringin
sngt2 nak g smbung belajar kat negara yang ada salji..... :)


~Dear  SNOW- DID YOU KNOW THAT I LOVE YOU SO MUCHHH?
HAHAHA XD

HAHA....
hope all my dream will come true one day....aminn :)
that's all for today guys....
smile always yeahh :DD

thanks for reading yeah :)

~luv to be happy~ :)

Friday, December 2, 2011

~It is just more than enough that I Love him In SILENCE.....

Sedang aku berjalan-jalan kat google nih
tiba2 aku terbaca artikel nih...
sangat menarik dan penuh bermanfaat.... :)
Aku suka beberapa ayat dalam artikel nih
antaranya ialah.....

Cintai Dia Dalam Diam,
Dari Kejauhan Dengan Kesederhanaan & Keikhlasan....


“Sesiapa sahaja yang memberi kerana Allah, menolak kerana Allah, mencintai kerana Allah,membenci kerana Allah & menikah kerana Allah, maka bererti ia telah sempurna imannya.”
(HR. Al-Hakim)
 

Jangan memberi harapan pada yang belum pasti,
kelak ada insan yang bakal dilukai,
Jangan menaruh harapan pada yang belum tentu dimiliki,
nanti hati yang kecewa sendiri.

 Jangan bazirkan perasaan pada yang bukan pasti milik kita, jagalah diri dan simpan untuk yang sah sahaja........

~I'm still loving you even it is just in silence :)


memang best la baca blog nih....
banyak info2 menarik yang aku dapat :)

- credit to writer in  
http://diarihati.com


that's all for today....daa~
may ALLAH bless you all......
~luv to be happy~ :)